reklama

List Ježiškovi

V  našej  rodine  máme  jeden  predvianočný  zvyk, ktorý  zaviedli  naše  deti. Každý rok sa  tešia na Vianoce a svoje  želania  píšu Ježiškovi. Toto  želanie  vložia do okna a čakajú odpoveď. Včera som našla na okne  list, ktorý písala  naša 10- ročná  Barborka. S manželom sme si ho prečítali a veľmi nás prekvapil svojou detskou úprimnosťou a spontánosťou. Prečítajte si ho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (66)

 Milý Ježiško,

 Už viem čo si želám naVianoce. Želám si Dobro, Lásku a Miera Večné šťastie. Aby neexistovalo zlo, ale iba dobro. Milujem mamičku a ocinkakeby neexistovali bola by som strašne smutná. Strašne ich ľúbim a nielen ich,ale aj všetkých ostatných. Milujem ich aj vtedy, keď sa na mňa hnevajú, alestále sú to moji obľúbení a najlepší rodičia. Strašne mi je ľúto keď ichnahnevám.

 MilýJežiško, prosím Ťa z celého srdca aby všetci na svete boli spokojní. Abyaj tam kde doteraz nebolo šťastie, aby sa zjavilo. Aby každá slzička vyschla a abyžiadne dieťatko tú slzičku nemuselo vypustiť z maličkého očka. A aby ichústočká hovorili iba tvoje meno Ježiško. To sväté meno, ktoré stúpa k nebesiam.A odkáž ujovi, dedkovi a Dominikovi, že ich strašne , strašne ľúbim a každýdeň na nich myslím. A, že v mojom srdiečku stále žijú a že na nichnikdy nezabudnem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S láskou Barborka

Nechajte svojedeti písať a pozorne čítajte čo napíšu. Dozviete sa veľa o ich srdiečku.

Eva Šuláková

Eva Šuláková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná mama piatich krásnych detí, ktoré spolu s manželom znamenajú pre mňa "všetko na svete". Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu